Zwrot za lot – Wizzair

  • Post category:Loty
  • Reading time:3 mins read

Nasz artykuł z instrukcją, jak uzyskać zwrot za odwołany lot w Ryanairze, cieszył się ogromną popularnością (ponad 500 odsłon w 5 dni!). Otrzymaliśmy sporo wiadomości, o tym, że nasz wpis pomógł Wam odzyskać środki. Dlatego przygotowaliśmy dla Was również podobną instrukcję, jak otrzymać zwrot za lot od linii lotniczych Wizzair.

Po pierwsze, sprawdźcie czy otrzymaliście już maila z informacją o odwołanym locie. Bez tego niestety nie ma możliwości, aby przejść do następnych kroków. Jeśli macie takiego maila, przejdźcie do punktu drugiego. Jeśli nie, cierpliwości. Linie lotnicze odwołują teraz setki lotów, dlatego musimy uzbroić się w cierpliwość.

Po drugie, zaloguj się na swoje konto i sprawdźcie status rezerwacji. Obok informacji o tym, że lot został odwołany, powinniście znaleźć dwa guziki do wyboru. Pierwsza opcja to zmiana rezerwacji (zmiana terminu lub kierunku), druga to wniosek o zwrot środków.

Zwot za lot - wniosek o zwrot lub zmiana rezerwacji

Wizzair – odwołany lot

Jeśli wybierzecie zmianę rezerwacji, to następnie zdecydujcie co chcecie w niej zmienić i zatwierdźcie te zmiany. Przy wniosku o zwrot środków przejdziecie do poniższego okna.

Zwot za lot - wniosek o zwrot środkow Wizzair

Tutaj pojawiają się kolejne opcje – 120% środków WIZZ lub 100% ceny zakupu na konto lub kartę. Dlaczego więc jedyny guzik do wyboru to „wniosku o zwrot 120% w środkach WIZZ”? Kolejna rzecz, którą musicie zrobić, nawet jeśli chcecie zwrotu pieniędzy na karte lub konto, to wniosek o środki WIZZ. Następnie na stronie, którą znajdziecie tutaj, złóżcie wniosek o wymiane środków WIZZ. Ostatni krok to wypełnienie informacji o koncie lub karcie na którą ma zostać przelane 100% zwrotu. Po kliknięciu „SEND”, Wasz wniosek został złożony. Teraz cierpliwości, już niedługo otrzymacie zwrot za lot od linii lotniczych Wizzair.

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało w komentarzach, a my bardzo chętnie Wam pomożemy.

Ten post ma 2 komentarzy

  1. Agata

    Cześć Dostałam animację lotu z Wizzair ale nie ma żadnych ikonek o ponowne dokonanie rezerwacji albo zwrot środków na konto.Co w tym przypadku mam zrobic

    1. Planerzy

      Cześć Agato 🙂 Jaką dokładnie informację dostałaś? Czy próbowałaś aplikować o zwrot środków zgodnie z opisanymi w artykule krokami?

Dodaj komentarz